kid, lifestyle
Komentarze 3

Mini mini sesja rodzinna #projektrodzinaiprzyjaciele

Bohaterami dzisiejszych zdjęć jest rodzina mojej Katarzyny. Filip, Artur, Bolek no i Kasia. Ja już myślałam, że na zimowe zdjęcia na blogu to trochę za późno, lecz w tym momencie za moim oknem pada śnieg. Zdjęcia zostały wykonane dwa tygodnie temu kiedy wydawało się, że to ostatnie podrygi śniegowe na sto procent. Czas trwania cykania to jakieś pięć minut bo mroźny wiatr pogonił nas do domu. Ale zdjęcie rodzinne do ramki jest? Jest! O mojej przyjaciółce Kasi napiszę innym razem bo czekają ją jeszcze kolejne zdjęcia w ramach mojego projektu #projektrodzinaiprzyjaciele, a tymi chciałam się po prostu z Wami podzielić bo lubię te kadry.

IMG_8706

IMG_8663

IMG_8653

IMG_8722

IMG_8747

IMG_8755

IMG_8776

IMG_8824

IMG_8882

IMG_8834

IMG_8631

IMG_8623

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komentarze

  1. Pingback: Mieszkanie w kamienicy | soweareblog

Dodaj komentarz